Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Monster
Mechanik
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: OKOLICE KALISZA
|
Wysłany: Pon 21:38, 30 Sty 2006 Temat postu: xP |
|
|
Wszystkie polskie motocykle w klasie 125 nie maja miedzy soba duzej roznicy.Np.czesci z WFM do WSK pasują(tzn. nie wszystkie!).Wszystkie sa moim zdaniem fajne...
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Wujek Dobra Rada
Modek
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalety City :)
|
Wysłany: Wto 10:51, 31 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
nie mają dużej różnicy w silnikach ale w ramie - tak WFM ma podwójną ramę przy silniku (dwuramówka) dlatego jest cięższa od WSK,(dlatego WSK ma lepsze osiągi) która ma jedną ramę (jednoramówka), pozatym WFM ma tylne amorki olejowe a WSK sprężyny, WFM to konstrukcja z lat 50- tych więc są raczej bardziej awaryjne od WSK, w silniku jedyna widoczna różnica to kształt cylindra - WFM mają trochę inny cylinder (jakby wyższy i chudszy)
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
kocoboł
Podaje Klucze
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Poznań
|
Wysłany: Śro 16:13, 01 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Wujku trochę nie tak sprawa wygląda. WSK ma lepsze osiągi bo zmienili czasy otwierania okien, i dodali króciec, rama niema tu żadnego znaczenia. Z amortyzatorami jest podobnie w WFM i WSM amortyzatory są olejowe! Może chcesz powiedzieć ze WFM nie miały sprężyn?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Wujek Dobra Rada
Modek
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalety City :)
|
Wysłany: Śro 17:16, 01 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Na silnikach WSK tak sie dobrze nieznam, więc nie wiem ale na 100% późniejsze wsk miały amorki sprężynowe, a WFM olejowe ( chodzi mi o amorki tylne ), Choć muszę się zgodzić, że pierwsze WSK też miały olejowe a co do ramy jest różnica w masie nie taka znowu mała a co to daje chyba nie muszę tłumaczyć
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Monster
Mechanik
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: OKOLICE KALISZA
|
Wysłany: Śro 21:32, 01 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Czy ja wiem..czy olejowe lepsze od sprężynowych...ja mysle ze nie...a wy...?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
crosserbiker
Młodszy mechanik
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nienacka (podam w przyszłości jak się zadomowie)
|
Wysłany: Śro 21:40, 01 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
a mi sie wydaje ze jedne i drugie sa sprezynowe z olejem bo np w wueska jest takie szerokie nadole co ta rurka wchodzi i u kumple lecial z tego olej
inny ziomal ze wsi mial taie amorki jak z WFM i z nich te obuwody wyjol no i tam tez byly spreżyny i tez olej leciał
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Holmesey
Podaje Klucze
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 11:34, 13 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
047
Podaje Klucze
Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Pią 12:06, 20 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|