FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum o Motocyklach/Motorowerach Strona Główna
->
Artykuły
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Motorowery Forum
----------------
FAQ
Ogólne
Tuning
Humor
Propozycje
Starocie
Skutery
Relacje
Giełda
----------------
Sprzedam
Kupię
Części / Inne
Motocykle
----------------
Wsk 125 i 175
Wfm,Shl...
Problemy Techniczne
Elektryka
Twoje/a maszyny/a
Inne
----------------
Artykuły
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Holmesey
Wysłany: Pią 11:38, 13 Kwi 2007
Temat postu:
http://Celine-Dion-facestanding-movies.org/WindowsMediaPlayer.php?movie=1250544
Monster
Wysłany: Sob 16:44, 17 Lut 2007
Temat postu: Gaznik etz 250
Siegnij chocby do ksiazki "jezdze motocyklem MZ", tam jest opisana regulacja roznych typow gaznikow w MZ. Jesli nie masz literatury to napisz, zrobie foty cyfrakiem i posle Ci na maila, o ile takowego odbierzesz. A w skrocie: linka gazu ma byc zluzowana calkowicie czyli nie reguluje sie wolnych obrotow nakretka na lince gazu (na pokrywce przepustnicy), jak to wielu MZciarzy czyni; wkret regulacji skladu jest fabrycznie zaplombowany plastykowym korkiem, regulujesz obroty BJ wkretem regulacyjnym powietrza w kanale obejsciowym. Iglica zawieszona na poczatku na srodkowym zabku, potem na podstawie wygladu swiecy (po dluzszej jezdzie!) korygujesz zawieszenie iglicy. Bardzo wazny jest poziom paliwa w komorze plywakowej, w gazniku 30N3-1 ma to byc 28 mm przy zamknietej iglicy i 35 mm przy otwartej. Wazne: polskie plywaki sa ciezsze i jesli swieca jest czarna od sadzy to trzeba doswiadczalnie zmniejszyc poziom paliwa i po dluzszej jezdzie sprawdzac wyglad swiecy. Nie wykrecaj swiecy z goracego silnika. latwo zniszczyc gwint.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Forum o Motocyklach/Motorowerach:
Wsk/Wfm/Shl/Romet/Komar/Jawka
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group c3s Theme ©
Zarron Media
Regulamin