FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj     
Felerny cylinder???

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Motocyklach/Motorowerach Strona Główna :: Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Monster
Mechanik
Mechanik



Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: OKOLICE KALISZA

PostWysłany: Czw 18:03, 09 Lut 2006    Temat postu: Felerny cylinder???

Kiedy robilem totalny remont mej motorynki chcialem zalozyc inny cylinder.Był on dotarty ale poza tym prawie nie uzywany.Nie miał zadnej rysy nic a nic ale jak go załozylem...Nie chciała odpalic za zadne skarby!Zastanawialem sie z bratem, co sie dzieje?Miałem dorobiony klucz do odkręcania magneta(kohut wie o co chodzi) wiec załozylem go do wiertarki.Tak krecilem z pol godziny i nawet sie nie odezwała.Wzialem sie za gaznik.Wyczyscilem wszystko pieknie ladnie ale motorynka nie chodzi!Pomyslalem-zapłon!Pogrzebałem pokrecilem brat mi troche pomogł.Załozylismy-motorynka nie chodzi.Wkurzyłem sie-niewiem co mam zrobic.Załozylem stary cylinder.Bez pompowania odpalila za pierwszym razem!Do dzis nie wiem co jest z tamtym cylindrem.Moze zle wywiercone wyloty??????????????-to najbardziej rzeczywista odp.Ale niewiem czy to prawda.Akurat trafiłem na felerny cylinder.Ale on był indetyczny jak stary.Niby te same wymiary ale...moto nie chodziło na nim.Ale jak wy myslicie?????Co był za problem?????

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wujek Dobra Rada
Modek



Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalety City :)

PostWysłany: Czw 22:57, 09 Lut 2006    Temat postu:

Dziwny przypadek... Ja to widzę tak : cylinder nie przylega szczelnie do karterów tak jak stary i dostaje lewe powietrze, co skutecznie uniemożliwia odpalenie spróbuj jakąś uszczelke zrobić, byle cienką Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Monster
Mechanik
Mechanik



Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: OKOLICE KALISZA

PostWysłany: Pią 16:27, 10 Lut 2006    Temat postu:

Nie nie to napewno nie....Robiłem wszystko nawet z tą uszczelką...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wujek Dobra Rada
Modek



Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalety City :)

PostWysłany: Pią 20:18, 10 Lut 2006    Temat postu:

Może być jescze jedna przyczyna : cylinder nie trzyma kompesjii. Nie wiem, czy wiesz, ale fabrycznie zestawy głowica- cylinder- tłok są ze sobą spasowane, ponieważ maszyna fabryczna nie jest idealna i zdażają się odchyły zarówno w jedną , jak w drugą strone. Istnieją nawet specjalne oznaczenia np. kolorowe kropki, które grupują elementy o podobnych wymiarach. Napisz mi , czy jest różnica w oporze tłoka przy kopaniu między starym, a nowym cylindrem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Monster
Mechanik
Mechanik



Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: OKOLICE KALISZA

PostWysłany: Pią 23:05, 10 Lut 2006    Temat postu:

Nie niema zadnej roznicy...Ale jak mierzyłem to było wszystko to samo....Niby wyglada tak samo .Ale kompresje jest na 100%.Takie spręzanie miala ze ukrecic silnikiem nie szło...Taką kompresje miała. ...Ale motorynka nie palila...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Motocyklach/Motorowerach Strona Główna :: Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
     Forum o Motocyklach/Motorowerach: Wsk/Wfm/Shl/Romet/Komar/Jawka     
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group   c3s Theme © Zarron Media
Regulamin